www.brydzyk.fora.pl
BRYDŻ DLA DREWNIAKÓW
» FAQ
» Szukaj
» Użytkownicy
» Grupy
» Galerie
» Rejestracja
» Profil
» Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
» Zaloguj
Forum www.brydzyk.fora.pl Strona Główna
->
Dyskusje brydżowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
BRYDŻ DLA DREWNIAKÓW
----------------
Przywitaj się brydżysto / brydżystko
Dyskusje brydżowe
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
e6ums5hzi
Wysłany: Pon 4:46, 21 Lut 2011
Temat postu: Interview with New Aion CM Details Upcoming XP Boo
Andrew "Tamat" Beegle shares a bit about Aion's goals
Andrew "Tamat" Beegle only recently has taken lead for the Aion community, but he is already out there and sharing what he can about future Aion kinah updates!
In a interview with Massively, Tamat talked a bit about the community team's role in the community, when we can expect
Aion kinah
the experience increase, and the differences between the Korean/China version of the game and Aion kinah the NA version.
Can players expect the experience boost patch any time soon?
Tamat: Definitely. We've taken a good look at the current quest reward experience,
buy aion gold
, and we should be increasing the amount of experience rewarded for a high percentage of the existing quests in our next update. Additionally, we've been reevaluating the experience rewards characters gain for individual kills. Ultimately,
wow gold
, we want to make sure that each individual experience boost is in the best interest of the game, and as you can probably imagine,
aion kinah
, that takes time to properly evaluate.
You can catch the full interview over at Massively.
Quest XP boost and potentially a boost for mob kills? Is this in line with what the game needs? Share your thoughts on our forums!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
subMildev
free theme by
spleen
&
Programosy
Regulamin